פרוטזה לרגל מחיר

כאשר ניגשים לבחור פרוטזה מחיר משחק תפקיד חשוב לא פחות מהפרוטזה עצמה. מכיוון שההבדלים בין פרוטזה לפרוטזה יכולים להגיע לאלפי שקלים – הרי שיש לקחת את הנושא הכלכלי בחשבון בנוסף לעניין הפונקציונלי והטכנולוגי המפרט את יכולות הפרוטזה. המגוון הרחב של הפרוטזות הקיימות כיום בשוק מאפשרות להתאימן לכל מטרה בהתאם לעומס על הפרוטזה וסוג הפעילות הרצויה, כאשר כיום ניתן למצוא גם פרוטזות המאפשרות להתחרות באופן מקצועני בענפי ספורט שונים או להשתמש בהן במים לצורך צלילה. על מנת לבחור בפרוטזה הטובה ביותר עבורכם יש להיוועץ במומחה במכון אורטופדי.

פרוטזה לרגל מחיר נוח

לאחר שתבינו לאיזה סוג פרוטזה אתם זקוקים הגיע הזמן לעבור לבחירת נותן השירות. על מנת למצוא פרוטזה לרגל במחיר נוח תוכלו לחפש מכונים אורתופדיים הנמצאים באזורכם, ליצור עמם קשר ולבצע השוואת מחירים. כיום יש מגוון רחב של פרוטזות אשר יכולות להחליף את כל הרגל או רק חלק מסוים ממנה. פרוטזות אלה כוללות :

  • פרוטזה לכף הרגל
  • פרוטזה דרך הברך
  • פרוטזה מעל הברך
  • פרוטזה מתחת לברך
  • אביזרים לטיפול בגדם

פרוטזה היא רק אחד מן הפתרונות המוצעים לכם בטכנולג. המרכז האורטופדי שלנו מתמחה גם בייצור מדרסים בתאמה אישית ממגוון סוגים כמו מדרסים ביומכניים, מדרסים לסוכרתיים, מדרסים לדורבן, מדרסים לספורטאים ועוד.

טכנולג – אורתופדיה בטכנולוגיה מתקדמת

חברת טכנולג נוסדה בשנת 2003 על ידי אבי טלמור ומיכה חייט, להם ניסיון של 40 שנים בתחום האורתופדיה. אהבתם למקצוע מעניקה לכל לקוח יחס חם ואישי, יעוץ מקצועי ואת מיטב העזרים האורתופדיים. המדרסים והפרוטזות של טכנולג נעשים כולם בטכנולוגיה מתקדמת ועשויים ממיטב החומרים כך שהלקוחות יוכלו ליהנות מהם במשך שנים ארוכות. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם משרד הביטחון, משרד הבריאות וספורטאים רבים המתחרים בתחרויות הפרא-אולימפיות.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

ייצור פרוטזות

תהליך של ייצור פרוטזות הינו תהליך מורכב אשר מתבצע בתשומת רב רבה לכל הפרטים הקטנים. זאת על מנת שהפרוטזה המבוקשת