מדרסים ביו מכניים

מדרסים ביו מכניים

מדרסים ביו מכניים הם קשיחים או חצי קשיחים. אבל השיטה קצת שונה בכל תהליך עשיית מדרסים ביו מכניים ובין המדרסים הפונקציונאליים או המולטי פונקציונאליים . לא בכל המקרים כדאי ללכת עם מדרסים ביומכניים, מכיוון  שהם קשיחים עלולים להזיק לתנועה התקינה של הקרסול. רמת הקשיחות תקבע על ידי סוג הבעיה וסוג הפעילות שיעשה עם כל זוג מדרסים, בין אם מדובר במדרסים ביומכניים או אחרים. מדרסים ביו מכניים ברוב המקרים יהיו מחומרים פלסטיים קשיחים או מפייבר קרבון (סיבי פחם).תפקיד מדרסים ביו מכניים הוא לשמור על מנח מסויים בו אנו רוצים שהרגל תהיה בזמן העמסת משקל (הליכה, ריצה, קפיצה ואפילו הרמה)

למידע נוסף ויעוץ חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

 

מדרסים ביומכניים הם מדרסים המסייעים לשנות את תנועתו של האדם, על כן כל מדרס נחשב ביו מכני. בשנים האחרונות מדרס ביומכני הפך לשם נרדף בעיקר לסוג המדרסים היותר קשיחים, כלומר מדרסי גרפיט ופלסטיק (פולאוניל). מכיוון שלמדרסים אלה מיוחסות תכונות רפואיות ומכניות מתקדמות יותר אנשים נוטים לתת בהם יותר אמון.

מדרסים ככלל משמשים בתור המושיע עבור אנשים הסובלים מבעיות שונות הגורמות להם לכאבי גב, ברכים וכף רגל. כאבים אלה מהווים פגיעה משמעותית באורח חייהם, מגבילים את תנועתם ומונעים מהם לעסוק בפעילויות שונות עד כדי הימנעות מהליכה כלל. אין להקל ראש בנושא האורתופדי ובמידה והבחנתם בכאבים כלשהם יש לפנות בהקדם לאורתופד אשר ירשום עבורכם המלצה למדרסים.

למי מתאימים מדרסים ביו מכניים ?

מדרסים ביו מכניים אינם מתאימים לכל אחד. מדרסים מסוג זה מתאימים בעיקר ל:

  • מטופלים בעלי גמישות יתר בכף הרגל, לרוב במקרים של פלטפוס עם קשת אורכית גמישה הקורסת תחת עמוס, בעיקר מטופלים בעלי משקל גבוה הסובלים.
  • מטופלים אשר האזור המרכזי או האחורי של כף רגלם סובל מחוסר יציבות או מתהליך שחיקה מתקדם. המדרסים יעזרו בתמיכה ובהורדת השחיקה של הפרקים.
  • מטופלים בעלי דפורמציה גבוהה אך גמישה כמו מצבי היפר פרונייטד פוט.

מדרסים ביו מכניים הם רק סוג אחד מתוך המדרסים המוצעים לכם בטכנולג, מרכז אורתופדי מקצועי המספק פתרונות אורתופדיים לכל סוגי האוכלוסייה כולל לסובלים מסכרת, חיילים, ספורטאים וקטועי גפיים הזקוקים לפרוטזה.

הטכנולוגיה של טכנולג

הטכנולוגיה של חברת טכנולג תסייע לכם להתמודד עם כל כאב הקשור לבעיות אורתופדיות כאלה ואחרות. החברה בעלת ותק של שנים ארוכות בתחום ומנוהלת על ידי מומחים בעלי 40 שנות ניסיון בתחום האורתופדיה. החברה מציעה לכל מטופל טיפול אישי ומסור, אווירה ביתית ומחירים הוגנים בהתאם למקובל בשוק. החברה מקפידה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתגאה בשיתופי פעולה עם גופים מובילים כמו משרד הביטחון ומשרד הבריאות.

מידע נוסף בנושא

מדרסים ביו מכניים בהתאמה אישית ומדויקת
על מנת להבטיח את התאמת המדרסים, מכל סוג שרק יהיו, לכם בצורה מדויקת, דעו כי יש להתאים אותם בצורה מדויקת לכף הרגל שלכם, למצבכם הבריאותי ולסוג הכאבים אשר מעכירים את יומכם. התאמה של מדרסים ביו מכניים תהיה זו אשר מצליחה לסייע בצורה מרשימה למטופלים אשר סובלים מכאב או בעיות בתפקוד בגפיים התחתונות. צוות המכון – טכנולג ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמה של המדרסים באופן אישי אשר עונה על כל צורך אינדיבידואלי בצורה מדויקת. לקבלת פרטים נוספים בנושא, צרו קשר על טכנולג כבר היום.
למי מדרסים ביו מכניים מתאימים?
מדרסים ביו מכניים הינם למעשה מדרסים אשר מותאמים בצורה מדויקת לתנועת הגוף והמכניקה של הרגליים. כף הרגל האנושית מכילה מספר רב של עצמות, רצועות, גידים, סחוסים ושרירים אשר עובדים יחדיו בצורה הרמונית. אך במידה ואחת מאותם הגורמים אינו משלים את משימותיו בצורה המדויקת, הרי שהדבר עשוי להביא לבעיות מסוגים שונים אשר כוללים בין היתר גם עיוותים ועומסים על הרגל שעשויים לגרום לכאבים לא רק בכף הרגל, אלא גם באזור הקרסול או אפילו הברכיים והגב התחתון. מדרסים ביו מכניים נמצאים בשימוש לרוב על ידי האוכלוסיות הבאות: • מטופלים אשר סובלים מגמישות יתר בכפות הרגליים • מטופלים אשר סובלים מפלטפוס או קריסת הקשת האורכית של כף הרגל • מטופלים בעלי משקל עודף אשר זקוקים לתמיכה משמעותית בכף הרגל • מטופלים אשר סובלים משחיקה של סחוסים בכפות הרגליים לאור מבעיות ניווניות שונות • ועוד...
מהם מדרסים ביו מכניים
מדרסים ביו מכאניים תורמים באופן משמעותי בשינוי תנועתו של האדם. שם זה הפך כיום לשם נרדף לסוג מדרסים מסוים – מדרסי גרפיט ופלסטיק. סוג זה של מדרסים נחשב כבכל תכונות רפואיות ומכניות מתקדמות אשר מספקות מענה איכותי לצרכיהם של רבים. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם טכנולג – מרכז אורטופדי, כבר היום ולהבטיח את קבלת המענה המתאים לכל צורה בקשה או העדפה אישית שלכם.
עוד על מדרסים ביו מכניים
מדרסים ביו מכניים נועדו להעניק תמיכה איכותית לכף הרגל בעת עמידה, הליכה וביצוע פעולה פיזית מאומצת. הליכה הינה תנועה טבעית ביותר עבורי בני האדם מאז שנעמדנו על שתי רגליים. עם הזמן כפות הרגליים התפתחו לכדי מכונת הליכה איכותית, יעילה ומשוכללת היכולה לשאת את משקל גופנו ללא מאמץ לאורך מרחקים וזמן ארוכים. כיום, רבים מהאנשים הולכים בצורה שגויה העלולה לגרום להיווצרות של בעיות בריאותיות חמורות ובעלות השלכות מרחיקות לכת לטווח ארוך. משום כך, חשוב לדעת כי יש פתרון ומענה איכותיים לבעיה בדמות מדרסים ביו מכניים. מעוניינים במדרסים? פנו אל חברת טכנולג
השימושים והיתרונות של מדרסים ביו מכניים
תחום הביומכניקה מבוסס ומיישם עקרונות מכניקה שונים בכל הקשור לחקר מבנה ותפקוד מערכות ביולוגיות. הבסיס לניתוחים ביומכניים הינו המסקנה והקביעה כיצד נוצרים כוחות גופנו וכיצד כוחות שפועלים על הגוף משפיעים על אופן התנועה שלנו. בעיות מבניות שונות בכפות הרגליים, עלולות שלנות דפוסי הליכה וריצה ולגרום להיווצרות כאבים בכל הגוף באמצעות הערכה מדויקת וברורה של מכניקת הגפיים התחתונות, ניתן להבין כי בעיות מבניות בכף הרגל יוצרות השפעה עמוקה ובעלת השלכות רבות. במצבים בהם כפות רגליכם אינן נושאות את משקל גופכם בצורה מאוזנת ונכונה, עלולים להיווצר כאבים, דלקות ובעיות אורתופדיות ומבניות אחרות הן בכפות הרגליים והן באיברים אחרים המשתתפים בנשיאה של משקל הגוף דוגמת הברכיים, השכמות והצוואר. על מנת למנוע התפתחות כאבים, חשוב לתקן את מנח כף הרגל ולוודא כי משקלו של הגוף מתפזר באופן שווה על פני כף הרגל כולה וכי אין שריר מסוים שמתאמץ יתר על המידה.
פתרונות אורתופדיים מתקדמים בהתאמה אישית
מדרסים ביומכניים מיוצרים בהתאמה לצורת כף הרגל שלכם, כך שכאשר אתם נועלים נעליים, כף רגלכם מונחת בצורה נכונה ומשקל גופכם מתפזר באופן שווה. מדרסים ביומכניים מתאימים לריפוי בעיות בעיקר של פלטפוס שכתוצאה מכך ישנה קריסה חזקה של מנח כף הרגל. חברת טכנולג מתמחה בייצור והתאמה של פרוטזות, מדרסים ומוצרים אורתופדיים שונים. צוות המומחים שלנו מקפיד לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות, נוחות, בטיחות ובריאות.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך