כף רגל מרידיום

תותבת כף רגל ממוחשבת הקרובה יותר מאי פעם לכף הרגל האנושית. כף הרגל מציעה רמה גבוהה של בטחון יחד עם רצף תנועה טבעי יותר.
ל-Meridium שילוב של בקרה ממוחשבת חכמה, בזמן אמת, ב-4 צירים שונים המתאימים את עצמם למהירות הליכת המשתמש ולתוואי הקרקע, בין אם על מדרונות, מדרגות או שטח משתנה.
כשיושבים ועומדים כף הרגל מורידה את עצמה באופן אוטומטי לגובה הרצפה, מה שמקל ומאפשר מנוחה לגדם ומראה טבעי יותר. בזכות התאמת גובה אוטומטית באזור העקב כף הרגל Meridium מתאימה לכל סוג של נעל ומאפשרת החלפת נעליים מהירה ונוחה.
בפיתוח כף הרגל התותבת Meridium יושמו טכנולוגיות חדשות כדי להשיג התאמה קרובה יותר מאי פעם למבנה האנטומי של כף הרגל האנושית. רגל תותבת מכאנית מייצגת פשרה בין גמישות ליציבות ולמפרקי קרסול אלקטרוניים היו, עד עכשיו, יתרונות קלים בלבד לאופן ההליכה של המשתמש.
אבל Meridium החדשה שונה לחלוטין, כשהיא מציעה מגוון מרשים של יתרונות המציעים התאמה מדויקת יותר לצורת ההליכה. כתוצאה מכך, המשתמש מרגיש בטוח יותר ונהנה מדפוס טבעי יותר של תנועה.
ה-Meridium בנויה כמו האנטומיה של כף הרגל האנושית והיא נעה לא רק באזור הקרסול אלא גם במרכז כף הרגל ובאזור האצבעות, הודות לצירים הנוספים שבה. תוספת זו של צירים הינה יתרון משמעותי למשתמש בפעולות היומיומיות כשהיא מאפשרת יציבות וגמישות רבה יותר.

למידע נוסף ויעוץ חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם